Ergenlikte sivilce sorunsali

Posted 01:16 by can kılıç in Etiketler:

Arkadaşlar gerçekten ciddi bir sorun.Erkek arkadışlarımdan okulda fondotanle kapatmaya çalışan bile vardı.Artık gerisini siz düşünün.Doktoro gideriz bir ilça versinde kurtulalım lan şu illetten dercesine ama yok hacı bir türlü geçmez.Sinirlendikçe patlatırsın oda daha çok yayılmaya başlar.Hele bide okulda sınav stresi falan fıstık derken sivilcelerimiz bizde artık derin izler bırakabilir ve yüzümüz çukur çukur olabilir.Neden böyle dedim çünki arkadaşım yaşadı bunu.Ve sivilceleri iyileşsede ufak kusurlar kalacaktır.Bu nedenle can yoldaşımız Sagopanında dediği gibi:Sivilce akne katledildi soldu yüzümün güneşi demeden kendimize çözümler üretmeliyiz.Ben fazla ilaç kullananlardan değilim.Ama temizliğe önem verdiğim için yüzüme daha fazla özen gösterdim bu dönemlerde.Gittim bitane Dove sabun aldım yüzümü sabah ve akşam yumuşakça onla yıkadım yüzümü kurularken falan havluyu bastırmadan kuruladım.Ve en önemliside stresten uzak kalmaya özen gösterdim.Yok manita için üz kendini dersler için üz kendini diyip kendime zarar vermektense herşey olacağına varır deyip gelecek günleri baktım.Sizde bu sorunsalı fazla takmayın ve yüzünüzle fazla oynamayın kanımca.

0 comment(s) to... “Ergenlikte sivilce sorunsali”

0 yorum:

Yorum Gönder