Metabolizmanızı hızlandırma vakti

Posted 10:24 by can kılıç in Etiketler:
Gün geçtikçe yaz yaklaşıyor.İnsanlar bu dönemlerde nerdeyse tamamen kilo vermeye odaklanır.Kilo vermek içinse metabolizmamızı hızlandırmamız gerekir.Kışın yavaşlayan metabolizmayı hızlandırma vakti geldi artık!Metabolizması yavaşlayan bir insanda karın şişkinliği, midede sürekli biriken gaz, kabızlık gibi şikayetler gözlemlenir.Metabolizmamızı hızlandırarak bu gibi şikayelerden kurtalacağız.


Peki Ama Nasıl?
Bu şikayetler bendede bir süredir seyrediyodu ve basit bir şekilde bir kaç haftada kurtuldum b şikayetlerimden.Uyguladağım yöntemleri madde madde aşağıda anlatacağım.
  • İlk işim içtiğim su miktarını biraz daha arttırdım.Yeterince su içmeme rağmen bu süre içinde biraz arttırdım.
  • Günde 6 öğün yemeye çok özen göstermeye başladım.Altın kural bile diyebiliriz.
  • Ağırlık çalışmalarıma devam ettim.
  • Son olarakta pazar günleri sabah çok erken saatte kalkıp ılık bir bardak su içip aç karna en az 45 dk koşmaya başladım.
Sonuç
Metabolizmam düzgün bir şekilde çalışmaya başladı.Midemdeki o sürekli rahatsız eden şişlikten kurtuldum.Sabah erken kalkarakta kronik yorgunluklarımdan kurtuldum.Bu yöntemleri uygulayarak sizde metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz.Sağlıcakla...


0 comment(s) to... “Metabolizmanızı hızlandırma vakti”

0 yorum:

Yorum Gönder