Saçlarinda kepek sorunu yaşayanlar için öneriler

Posted 12:24 by can kılıç in Etiketler:
kepek,saç kepeği,
Her insan hayatının bir bölümünde kepekle karşılaşır.Bir gün bende duştan çıktım.Saçlarımı fönlerken birde ne göreyim...Saçlarım tamamen kepekle dolmuş.Fırçayla fönlerken haliyle dahada yukarı kalktı kepekler.Kendi kendime neden olur bu kepek diye düşündüm.Aklıma ilk gelen kullandığım şampuandı.Sorun şampuandı ama kullandığım şampuan ile alakalı değildi.Çünki bilindik bir marka kullanıyordum.Ama biraz daha düşündüğümde o sıralar çok şampuan değiştirdiğimi fark ettim.Ve kullandığım şampuanı sürekli kullanmaya karar verdim ve sorunum düzeldi.Ama çalıştığım işyerinde bir hanım efendi var.Gitmediği doktor kalmadı istanbulda nerdeyse ve bir türlü kepeklerinden kurtulamadı.Giysileri bile hep kepek oluyordu.İleri düzey kepeklerde var demekki.Ama benim gibi az kepek sorunu yaşayanlar korkmasınlar fazla sürmeden geçiyor.Ama tedbiri elden bırakmamalı.Çaresiz bir ölüm demişler:Dİnşallah kepek sorunu olan okurlarım bu sıkıntıalrını çözerler.Başka önerileri olanlarda sayfamızda yorumlarını esirgemezlerse yazının daha faydalı olacağı düşüncesindeyim.Sağlıcakla...

0 comment(s) to... “Saçlarinda kepek sorunu yaşayanlar için öneriler”

0 yorum:

Yorum Gönder